۲۵ دی ۱۳۹۲، ۸:۵۵

حجت الاسلام جامعی خبر داد:

آیه های وحدت در کنارک کتابت می شود

آیه های وحدت در کنارک کتابت می شود

زاهدان - خبرگزاری مهر: مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنارک گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت آیه های وحدت با هنر خوشنویسان استانی در این شهرستان کتابت می شود.

حجت الاسلام حمید رضا جامعی در گفتگو با مهر اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن هفته وحدت با همکاری خوشنویسان استانی آیه های وحدت در مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهرستان کنارک کتابت می شود.

وی با بیان اینکه به مناسبت این هفته برنامه ها و جشن های متعدد و متنوعی با محوریت وحدت برگزار می شود ادامه داد: در این راستا تعداد 6 مراسم جشن در تعداد 6 مسجد با حضور برادران اهل سنت و تشیع و همچنین علمای فریقین برگزار می شود.

وی برگزاری محفل انس قرآن با حضور قاری بین المللی در مسجد امام حسن مجتبی(ع) و همچنین برگزاری جشن های متعدد وحدت و برپایی ایستگاه های صلواتی را از جمله برنامه های تدارک دیده شده در این هفته عنوان کرد.

جامعی از وحدت به عنوان رمز پیروزی مسلمانان در مقابل دشمنان و کفار یاد کرد و گفت: هفته وحدت فرصت مغتنمی است تا بر همدلی و اخوت و دوستی افزوده و به تقویت اشتراکات بیندیشیم.

وی گفت: سیستان و بلوچستان الگوی عینیت یافته وحدت در ایران اسلامی است و لذا مراسم این هفته مبارک در استان با شکوه و جلوه بیشتری برگزار می شود.

کد خبر 2214818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha